КЗ Сурсько-Литовська СЗШ
Дніпропетровський район
Дніпропетровська область
Четвер, 13.12.2018, 19:58

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методична скарбничка | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Дніпропетровськ


1. Підсумки методичної роботи в КЗ Сурсько- Литовській СЗШ

                                В 2012-2013навчальному році

1.     Кількість класів – 17 , в них дітей  - 294

    Укомплектованість педагогічними кадрами відповідно до навчального плану, норм тижневого педагогічного навантаження в межах штатного розпису – 100%

   Фахова освіта педагогічних працівників (учителів з вищою освітою)-93%

    Викладають предмети за фахом – 93%

    Мають вищу категорію –11

    Педзвання – вчитель-методист – 2

                             старший вчитель-2     

2.     Експериментальна  діяльність , якою займається школа – впровадження технології  концентрованого навчання та спіральної технології.

3.     Участь у Всеукраїнських конференціях , семінарах ( дата , які)-XІІІ Міжнародна виставка навчальних закладів  в м. Київ.

4.     Участь в обласних семінарах, конференціях (23.04.2013 ) – обласний  семінар «Моніторинг соціальної ефективності та умов діяльності освітніх систем»

5.     Проведені районні тат обласні семінари – практикуми на базі школи:

-          Семінар вчителів етики – 25.04.13

-         Семінар вчителів  географії – 22.11.12

6.      Участь у виставках , ярмарках , конкурсах, їх результативність:

-         Районні –« Україно моя» , «Собори наших душ» - номінація художник ІІ місце,номінація проза –ІІІ місце

-         Обласні – «Собори наших душ» - номінація живопис  ; «Мальовнича  Україна» - І місце     малювання 

-         Всеукраїнські -                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

7.      Кількість оформлених досвідів робіт – 3

8.     Конкурс «Вчитель року» -

9.     Районні предметні олімпіади (кількість)

Учасники -   45                                         переможці –8

Обласні предметні олімпіади :

Учасники - 0                                          переможці -0 ;

Всеукраїнські предметні олімпіади :   -   0

10.                         МАН           І етап – учасників –

                     ІІ етап – учасників - 

11.                       Участь в обласних та всеукраїнських заходах , конкурсах –  Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру – 2013»; Фізичний конкурс «Левеня» ,Міжнародні  конкурси : «Лелека»,»Кришталева сова», «Грінвіч» , «Геліантус»                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Регіональний математичний турнір «Еврика 2013»

12.                        Публікації ( хто ,де ,коли, назва ) – учительський журнал  on-line Семенова С.І. «Изготовление игрушек для пальчикового театра» 18.02.13,Вітрук Н.В. «Розробка уроку з  позакласного читання за твором В.Чемериса «Аравійська пустеля» з 27.11.12,Павлова Л.Г. «Презентація «Природні ресурси Дніпропетровської області» з 04.11.12

13.                       Власні наробки , друкована продукція ,методички : Колекція навчальних фільмів до матеріалу з географії 6 класу ( Павлова Л.Г.),Електронний посібник для роботи з підручником «Рідна мова»8 клас (Вітрук Н.В.) «Розвиток креативної особистості учня на уроках української мови та літератури» (Перетяка Л.А.)

«Музичне оформлення шкільних свят» - розробка вчителя Павлової Л.Г.

14.                        Традиційні або нетрадиційні форми методичної роботи , які використовувались протягом року:

-         Відкриті урокии

-         Творчі звіти

-         Круглі столи

-         Педради

-         Ділові ігри

-         Семінари

-         Предметні тижні ( української мови , історії , початкових класів )

-         Методичні об’єднання

15.                        Співпраця з ВНЗ , ПТНЗ , позашкільними закладами , іншими організаціями :    навчальний центр  «Придніпров'я» при ДНУ  ;

 ПТУ №17; ДХТУ; НМА

2.   Про підсумки роботи  на ІІІ етапі науково- методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»  та завдання на ІV етапі.

 

2013-2014 навчальний рік стане четвертим , корегуючим етапом над обласним науково- методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». За три минулі роки накопичено достатню кількість наукової інформації , педагогічних стратегій і технологій, склався творчий педагогічний досвід, здатний змінити навчально- виховний процес,наблизити його до вимог життя та нових тенденцій розвитку українського суспільства. З якими ж результатами ми підійшли до цього етапу?

           Робота педагогічного колективу школи за минулий рік була направлена на розвиток педагогічної творчості,передачі авторського досвіду з метою удосконалення  навчально-виховного процесу з різних проблем педагогіки і психології  . Основним показником ефективності своєї роботи педагогічний колектив вважає рівень сформованості в учнів основних якостей, що виступають визначальними чинниками самореалізації особистості.

             У процесі роботи над обласною проблемою педагоги шукали відповіли на такі соціально-значимі питання: якою має бути школа у майбутньому? Що повинно змінитися у системі знань, ціннісних орієнтацій, особистісний якостей випускника? Накопичений досвід сприяв усвідомленню нових освітніх реалій, розповсюдженню сучасних технологій навчально-виховного процесу, підвищенню рівня педагогічної культури та професійної майстерності. Педагогічний колектив визначив та обґрунтував основні педагогічні стратегії, спрямовані на реалізацію ідей особисто-зорієнтованого та компетентнісного підходів у навчально-виховному процесі.

       Аналіз підсумків 2012-2013 навчального року показав, що мети, поставленої на початку навчального року щодо навчання, виховання і розвитку учнів в процесі діяльності було досягнуто, про це можливо судити по наступним показникам: серед 25 шкіл району по результатам II туру учнівських олімпіад школа отримала 13 місце і     учні школи стали переможцями з наступних предметів:інформаційні технології-ІІ місце 11кл(Челомова І..вчит.Ісаєва І.А.);ІІІ місце- 11кл (Рябих Є.,вчит.Ісаєва І.А.);10кл-(Рєзнік Є.,вчит.Ісаєва І.А.); 9кл-(Астапова К.,вчит.Ісаєва І.А.); трудове навчання – ІІ місце-8кл (катамадзе А.,вчит.Семенова С.І.); ІІІ місце-11кл(Плахотнік А.,вчит.Семенова С.І.);фізика-ІІІ місце ,11клас(Челомова І.,вчит.Ісаєва І.А.);економіка ІІІ місце(Рябих Є.,вчит. Павлова Л.Г.) . 

12 випускників 9-го класу (44%) вступили до вузів 1-2 рівнів акредитації .

         Робота над проблемою школи «Використання різних технологій для формування креативного учня» активізувала методичну діяльність кожного вчителя, сприяла підвищенню рівня його теоретичної та практичної підготовки.

     Кожен учитель школи протягом року працював над темою ,яка базувалася на загальношкільній проблемі.

  Вчителі школи прийняли участь у Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2013» ,що проходила в м.  Києві ,де були представлені і роботи  наших вчителів, за що школа була нагороджена дипломом.

Заступник з НВР прийняла участь у ІІІ обласній науково- практичній конференції «Проблеми та перспективи модернізації системи загальної середньої освіти  в контексті реалізації компетентнісного підходу» та обласному семінарі «Моніторинг соціальної ефективності та умов діяльності освітніх систем».

 Вчителі нашої школи розмістили свої матеріали на порталі «Учительський журнал он-лайн» Семенова С.І. «Изготовление игрушек для пальчикового театра», Вітрук Н.В. «Розробка уроку з позакласного читання за твором В.Чемериса «Аравійська пустеля»»,Павлова Л.Г. «Презентація «Природні ресурси Дніпропетровської області»»

За минулий рік атестацію пройшли такі вчителі:Вітрук Н.В.,Перетяка Л.А., які підтвердили кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», Павлова Л.Г., яка підтвердила кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» ,присвоєно педзвання «Старший вчитель»,Семенова С.І.-підтвердила кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» ,та присвоєно педзвання «Керівник гуртка ,методист»,Тимощенкова М.В.-встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії ,Новікова О.С.-підтвердила кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії».

  Курсову перепідготовку пройшли : Акімова Н.О.,Носенко Л.І.,Семенова С.І.,Починок С.В.,Перетяка Л.А.,Дмитренко А.В.,Рєзцова І.Ф.,Ткачук О.І. 

          Протягом року дирекцією вивчався стан викладання предметів – рос.мова, математика, інформатика, музика,  який показав, що стан викладання задовільний, а школа забезпечена дипломованими спеціалістами. Поповнено інформаційний банк даних з інноваційної діяльності, проведено велику роботу з питань профілізації старшої школи, постійно проводились підсумки моніторингу навчального процесу,проведена комплексна оцінка педагогічної діяльності вчителів.

      На базі школи було проведено районний семінар учителів етики за темою «Розвиток креативності учнів як умова розкриття їхнього особистісного потенціалу на основі етичних принципів» та вчителів географії  за темою «Навчальні екскурсії як один із засобів мотивації навчання та розвитку креативності учнів ».

Школа прийняла участь у міжнародних конкурсах: «Кенгурятко», «Левенятко», « Кришталева сова» , «Геліантус» , «Грінвіч», « Русский медвежонок» , « Лукоморье», ім. Т.Г.Шевченка у районних та обласних математичних конкурсах.

Школою був підписан договір про співпрацю з ДХТУ,Металургійною академією,ДНУ.

За минулий рік було проведено 7 педрад, щомісячно проводились наради при директорі та його заступниках.

У 2013-2014 навчальному році методична робота буде направлена на реалізацію ІV етапу  методичної проблеми області «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Відповідно до цього проекту школа буде працювати над темою «Використання різних технологій для формування креативного учня».

Саме тому зараз доцільно визначити  провідні наукові ідеї ,що  складають основу накопиченого досвіду, дослідити труднощі , що виникають у процесі їх використання.  Пріоритетними на даному етапі мають стати два напрямки: корекційна робота , пов’язана з необхідністю виправлення деяких недоліків, що заважають учням та вчителям досягти високих результатів , і дослідження,узагальнення та впровадження кращого педагогічного досвіду з питань створення креативного освітнього середовища та впровадження освітніх технологій , спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.

  Проблема педагогічної корекції актуальна для будь-якої школи ,адже вона передбачає виправлення недоліків,що виникають у засвоєнні знань, розвитку особистості , поведінці окремої дитини або групи учнів. З цими проблемами стикається кожен вчитель ,і від розуміння ним основних  завдань , форм і методів корекційної роботи залежить ефективність навчально-виховного процесу, рівень розвитку та вихованості учнів.   Найчастіше об’єктами педагогічної корекції є таки негативні явища : невстигання,обумовлене як низьким рівнем розвитку когнітивних процесів,так і відсутністю мотивації; емоційні порушення,зокрема нестабільність,схильність дитини до депресії, агресивності; педагогічна занедбаність ;девіантна та адитивна поведінка; низький рівень розвитку комунікативної сфери та конфліктність; неврегульовані стосунки дітей та батьків тощо. Педагогічний вплив на дітей з такими порушеннями завжди корекційно спрямований , і педагогу варто,перш за все, визначити  що потрібно дитині для здорового та гармонійного розвитку. Цьому допоможе відповідь на три конкретні запитання:1.Що є на сьогодні? Чим викликані наявні проблеми ? 2. Що має бути ? Що потрібно змінити? 3. Що треба зробити для досягнення позитивного результату? Якої психолого-педагогічної допомоги потребує дитина , сім’я  , колектив класу.

 

 
Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту
  • МОНУ
  • КЗ Новомиколаївська СЗШ
  • Межівський аграрний ліцей-інтернат
  • Новоолександрівська СШ
  • Миколаївська СШ №1
  • Підгороднянська СШ №3

  • Block title
    Block content

    КЗ Сурсько-Литовська СЗШ, Дніпропетровський район, Дніпропетровська область © 2018
    Конструктор сайтів - uCoz